marți, 6 mai 2014

Review produse The one by Oriflame


 Buna ieri am primit spre testare produsele The-one by  Oriflame si primele produse care mi-au sarit in ochii au fost ojele pe care le-am testat imediat.



De la prima aplicare m-au convins si pot spune ca le ador,pensula este una deosebita in forma de patrat care ne ajuta la o aplicare corecta fara urme. Nuantele sunt foarte frumoase ofera un luciu deosebit pe care nu l-am mai gasit la alte produse.Uscare este rapida chiar foarte rapida ceea ce imi place foarte mult :D.Si design-ul sticlutei este foarte frumos si are o inchidere foarte sigura.Recomand cu drag ojele Oriflame cu siguranta o sa va placa foarte mult.O sa mai incerc si alte nuante pentru ca m-au convins si trebuie sa le am pe toate.

Acum sa va arat cum arata unghiutele mele si nuantele pe care le-am primit.

1.CAPPUCINO


2.NI.ORCHID

 Fondul de ten de la Oriflame ,pe care abia il asteptam sa il testez.Din pacate nuanta nu este una potrivita tenului meu dar am folosit pudra care a rezolvat problema.Formula este una lejera acoperirea este medie potrivita persoanelor care nu au probleme cu acneea.
Nuanta pe care am primit-o este Natural Beige.


















Se aplica foarte usor cu degetele dar si cu buretel.Pentru persoanele cu tenul uscat este foarte potrivit pentru ca si hitrateaza.Rezista destul de mult sii nu se strange ca alte produse.Are factorii de protectie potrivit pentru acest sezon :D.Pe mine m-a convins dar desigur trebuie sa folosesc alta nuanta potrivita tenului meu !!!




 Farduriile de pleoape pe care le-am primit spre testare.De la prima aplicare mi-am format o parere foarte buna.Imi place textura lor cremoasa si culoriile care sunt putin sidefate si pigmentate.Se pot folosit atat pentru un make-up de zi cat si de seara.



Imi place ca nu se strange si chiar rezista foarte mult.





Gloss-uriile de buze sunt preferatele mele au un miros foarte placut.Hidrateaza foarte bine buzele si au o stralucire foarte intensa.










Pudra o ador si se potriveste de minune cu  fonul de ten care ofera tenului o naturale si nu da senzatia de masca pe care o da alte produse.Corector nu prea am folosit dar imi place pentru ca se intinde frumos.

 Rimelul are o periuta mai deosebita care ne ajuta la o intindere mai corecta.Genele nu se lipesc si ofera un volum frumos.Imi placa ca rezista foarte mult.

Eu sunt incantata de produsele Oriflame si le recomand cu drag.

Va pup !!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu