sâmbătă, 17 mai 2014

La multi ani Danone

   Pe 15 mai sau implinit 15 anisorii de cand ne bucuram de produsele Danone si cum aceasta sarbatoare nu trebuia trecuta neobeservata au relansat si site-ul danone.ro .
                         
                                 

Facand o vizita site-ului am ramas placut surprinsa de aspectul foarte frumos pe care il are ,de informatiile utiile pe care ni le ofera.Imi place ca este usor de folosit si gasim informatiile pe care le dorim foarte repede.Am aflat si istoria Iaurtului Danone pe care putini dintre noi o stim,si cum a evoluat pana in prezent.Produsele Danone sunt preferatele mele si le consum zilnic le folosesc si in reterele pe care le fac si nu numai.


Foarte usor putem gasi si informatii despre un stil de viata sanatos si despre beneficiile iaurului despre alimentatia corecta pe care trebuie sa o avem si despre cele 60 de minunte de miscare pe zi care ne ajuta sa fim in forma si sanatosii.



Pe mine m-au convins si imi place foarte mult noul site,nu as schimba nimic mi se pare totul perfect si demn de o asa firma cu renume.
                                                                                                                                                                                                    


Va invit si pe voi sa faceti o vizita site-ului cu siguranta o sa va placa foarte multe si o sa aflati informatii foarte utile.

LA MULTI ANI DANONE !!!!!!!!!!!!!




2 comentarii: