sâmbătă, 10 mai 2014

Cu ce ma rasfat vara asta?

Buna pentru ca mai este putin si se apropie anotimpul meu preferat vara si ziua mea care este pe 9 iunie mi-am propus sa imi ofer un mic rasfat cu ajutorul produselor Total Pro Beauty care ne ofera o gama variata de produse profesionale.Vizitand site-ul am dat peste un produs revolutionar care ne ajuta sa scapam de parul nedorit definitiv acasa la noi dupa fata,picioare,subrat,mustata etc. Cu siguranta v-ati saturat de diferitele tratamente,de ceara care provoaca iritatii si durerii insuportabile.
Aparatul minune se numeste silk-n flash&go  si ne promite rezultate incredibile si de durata fara durere.
Pe mine m-a convins si trebuie sa il am mai ales ca poate fi folosit si de catre partenerul de viata.Ce spuneti merita?????????

Si pentru ca suntem mereu pe fuga intre servicii,casa,copii avem nevoie si de un produs pentru coafare.De aceea pe lista mea de dorinte am mai inclus si ondulatorul babyliss-pro pentru ca m-am saturat de orele petrecute la coafor si cate odata fiind nemultumita de rezultatele iesite.
Avand parul drept intotdeauna mi-au placut buclele am incercat diferite produse,bijudiurii si chiar solutii care ne afecteaza parul si il ard m-am decis asupra acestuI produs cu ajutorul caruia putem avea orice coafura dorita in doar 10 min si cu siguranta nu vom trece neobservate.
Ondulatorul este de ceramica,lasa parul stralucitor si moale,are incalzire rapida poate fi  folosit pe orice tip de par sensibil,subtire,vopsit avand butoane de reglare pentru orice temperatura dorim.Putem sa il luam si in vacanta sau oriunde ne-am duce pentru ca este micut si subtire si chiar nu ocupa foarte mult spatiu.Deja m-am indragostit de el si trebuie sa il am.
 Si cu siguranta lista ar mai continua dar ma limitez deocamdata la aceste produse.Va invit si pe voi sa vizitati site-ul tpb.ro si cu siguranta veti gasi produse pe gustul vostru la prteuri accesibile si profesionale pentru a va rasfata vara aceasta asa cum meritati !!!!

                                                                    Va pup !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu