vineri, 2 mai 2014

Review oje THE ONE by ORIFLAME

 Buna ieri am primit spre testare produsele The-one by  Oriflame si primele produse care mi-au sarit in ochii au fost ojele pe care le-am testat imediat.


De la prima aplicare m-au convins si pot spune ca le ador,pensula este una deosebita in forma de patrat care ne ajuta la o aplicare corecta fara urme. Nuantele sunt foarte frumoase ofera un luciu deosebit pe care nu l-am mai gasit la alte produse.Uscare este rapida chiar foarte rapida ceea ce imi place foarte mult :D.Si design-ul sticlutei este foarte frumos si are o inchidere foarte sigura.Recomand cu drag ojele Oriflame cu siguranta o sa va placa foarte mult.O sa mai incerc si alte nuante pentru ca m-au convins si trebuie sa le am pe toate.

Acum sa va arat cum arata unghiutele mele si nuantele pe care le-am primit.

1.CAPPUCINO


2.NI.ORCHID


Voi ati folosit noile oje?Ce parere aveti despre ele?

Pot fi achizitinate din catalogul Oriflame .

Sper sa va placa postarea si sa va fie de folos !!!!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu